Επιλογή Του Σωστού Domain Name Για Την Επιχείρησή Σας « Ο Κόσμος Των Υπολογιστών « blog 2frogs.gr
2frogs
Αρχείο
Επικοινωνία
Όροι
greek | english
Επιλογή Του Σωστού Domain Name Για Την Επιχείρησή Σας

Category: Ο Κόσμος Των Υπολογιστών
Author: 2frogs | Δευτέρα, 20th Φεβρουάριος 2012

Η επιλογή ενός domain name στο Διαδίκτυο για την επιχείρηση ή το προϊόν σας θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της ονομασίας της επιχείρησης ή του ίδιου του προϊόντος. Τα εταιρικά domain names (με το κατάλληλο TLD) γίνονται όλο και πιο δύσκολα να βρεθούν, διότι τα domain names καταχωρούνται σε μεγάλο ποσοστό. Είτε έχετε μια καθιερωμένη επιχείρηση ή ψάχνετε για να ξεκινήσετε μια νέα επιχείρηση, υπάρχουν διάφορες πτυχές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε καθώς μπαίνετε στη διαδικασία της επιλογή ενός domain name.

Η επιλογή ενός domain name για την επιχείρηση ή το προϊόν σας είναι μια περίπλοκη διαδικασία, επειδή υπάρχουν πολλά πράγματα που εξετάζονται: ο συγκεκριμένος σκοπός της ιστοσελίδας σας, τα δημογραφικά στοιχεία του ακροατρριόυ σας, το κατάλληλο top-level domain(s) (TLD), η γεωγραφική θέση, η γλώσσα του κοινού-στόχου σας, και οι ευαισθησίες επισκέπτη. Ένα πράγμα που η ποσοτική έρευνα δεν μπορεί να μετρήσει είναι η συναισθηματική σύνδεση (ή απουσία της) που έχει ένα εμπορικό σήμα με τους χρήστες του. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή για να βρούμε τη σωστή ισορροπία μεταξύ όλων των τμημάτων του συνόλου ώστε να παρέχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία μάρκας σε επισκέπτες και πελάτες. Η σωστή επιλογή είναι είτε η εκ των προτέρων επιλογή ενός domain name με μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί που προσφέρεται για Search Engine Optimization (SEO) γιατί αποτελεί βασικό μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης της επιχείρησής σας για να οδηγήσετε απευθείας σύνδεση κυκλοφορία στον ιστοχώρο σας, ή να επιλέξετε ένα γενικό όνομα και να ξεκινήσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ.

Σαφώς, το να είστε σε κατάσταση που να χρειάζεται ένα domain name και όνομα εταιρείας είναι η καλύτερη θέση για περισσότερη ευελιξία. Το συνολικό πακέτο είναι να βεβαιωθείτε ότι έχετε αγοράσει ένα domain name που ταιριάζει με το όνομα της εταιρείας σας, και ότι το domain name έχει μια ιδανική επέκταση, όπως .com, πριν κάνετε ένα συμβόλαιο. Ένας τρόπος για να στοχεύσετε σε μια γεωγραφική θέση, χωρίς να διακυβεύεται η επέκταση, είναι να στοχεύσετε στο τμήμα-κλειδί του domain name. Για παράδειγμα, ένας οδοντίατρος με βάση στην Tulsa  θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει CosmeticDentistryTulsa.com. Αυτά τα domain names κάνουν εξαιρετικά καλά αποτελέσματα σε σχέση με το  Search Engine Optimization (SEO), αλλά δεν είναι πολύ δημοφιλή, όπως τα εμπορικά σήματα, ακόμη και αν είναι γενικά σε αξία.

Οι εταιρείες προτιμούν συνήθως το CompanyName.com ως κύριο domain name, με επιπλέον μάρκες που έχουν το δικό τους site για να λαμβάνονται υπόψη το ειδικό στοχευμένο μάρκετινγκ, τα μηνύματα, κλπ. Για παράδειγμα, η General Motors χρησιμοποιεί το GM.COM ως εταιρικό site της, όμως έχουν διάφορες τοποθεσίες μάρκας, όπως Chevrolet.com, Cadillac.com, GMC.com και Buick.com.

Οι τοποθεσίες υπηρεσιών όπως το Yahoo, το Google και το Skype χρησιμοποιούν ένα κεντρικό όνομα τομέα για όλο το  παγκόσμιο traffic. Παρόλα αυτά, χρησιμοποιούν συγκεκριμένες επεκτάσεις χώρας που επιτρέπουν τον εντοπισμό των υπηρεσιών. Για παράδειγμα, η Google χρησιμοποιεί Google.co.uk, Google.de, Google.fr, Google.ca, Google.co.in, Google.cn για το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, τον Καναδά, την Ινδία και την Κίνα αντίστοιχα.

Πώς να επιλέξετε το σωστό Domain Name;

Υπάρχουν δύο βασικά στοιχεία που πρέπει να εργαστούν από κοινού για να επιλέξετε το σωστό domain name: η λέξη-κλειδί και η επέκταση. Αυτά πρέπει να εξεταστούν μαζί με το κόστος απόκτησης και τον προϋπολογισμό του μάρκετινγκ.

  • Επιλογή λέξεων-κλειδιών: Όταν προωθείτε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, ο καλύτερος τρόπος να προχωρήσετε είναι να επιλέξετε μια σχετική γενική λέξη-κλειδί ή ένα σύνολο λέξεων-κλειδιών.  Σκεφτείτε τις 5 καλύτερες λέξεις-κλειδιά ή όρους που έρχονται στο μυαλό ότι περιγράφουν καλύτερα την επιχείρηση ή ένα προϊόν σας. Μόλις αναπτυχθεί η λίστα, μπορείτε να συνδέσετε τις λέξεις-κλειδιά ή να προσθέσετε προθέματα για να δείτε τι ξεχωρίζει. Άλλα πράγματα που πρέπει να θυμάστε είναι να επιλέξετε τις λέξεις-κλειδιά που είναι εύκολο να θυμόμαστε και εύκολο να πληκτρολογήσετε.

Για παράδειγμα, αν θέλατε να στοχεύσετε σε  κινεζικές υπηρεσίες βελονισμού στο Σιάτλ, θα θέλατε να τονίσετε λέξεις όπως θεραπεία, ιατρική, και βορειοδυτικά. Θα θέλατε να εξετάσετε:

www.TheHealingRainGroup.com
www.MedicalAcupuctureSeatte.com
www.HealingNorthwest.com
www.ChineseAcupunctureSeattle.com

ή

Αν πουλάτε χειροποίητα κασκόλ και καπέλα φτιαγμένα από ειδικά νήματα (στην περίπτωση αυτή, alpaca μαλλί), θα θέλατε να τονίσετε λέξεις  που κάνουν το μαντίλι μοναδικό εκτός από τη λέξη μαντίλι. Λέξεις όπως alpaca και χειροποίητα θα εμφανίζονται σε μεγάλο βαθμό. Τα ονόματα τομέα που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν καλά εδώ είναι:

www.HandMadeAlpacaKnits.com
www.LuxuryAlpacaKnits.com
www.AlpacaHatsScarves.com
www.AlpacaKnitsByHand.com

Εάν η επιχείρηση είναι η δημιουργία μιας πολύ μοναδικής ταυτότητας, μια λέξη που δημιουργείτε μπορεί να χρησιμοποιηθεί αντί για μια λέξη-κλειδί. Συγκεκριμένα, αυτό είναι μια επιλογή που πρέπει να εξετάσετε όταν μια επέκταση .com είναι απολύτως αναγκαία, αλλά μια λέξη-κλειδί δεν ταιριάζει στον προϋπολογισμό. Ο προϋπολογισμός μάρκετινγκ που απαιτείται για να επιτευχθεί η ανάκληση μάρκας για τα εν λόγω domain names μπορεί να είναι σημαντικός εκτός και εάν η υπηρεσία επιτρέπει στην εμπορία να γίνει προφορικά. Μπορείτε επίσης να εξετάσει τη μόχλευση μιας γενικής λέξης-κλειδί σε μια φθηνότερη επέκταση για να εξασφαλίσετε ότι ταιριάζει στον προϋπολογισμό μάρκετινγκ. Αυτό είναι μια δημοφιλής στρατηγική που χρησιμοποιείται από προγραμματιστές σε περιορισμένους προϋπολογισμούς οι οποίοι δεν επιθυμούν να συμβιβαστούν με την ποιότητα των λέξεων-κλειδιών.

Για παράδειγμα:

Η Haribo (www.haribo.com), Γερμανική εταιρεία παραγωγής ζαχαροπλαστικής, ανέπτυξε το όνομα της εταιρείας του, συνδυάζοντας το όνομα του ιδρυτή της εταιρείας και τη γερμανική πόλη καταγωγής της εταιρείας: Hans Riegel, Βόννη.

  • Επέκταση επιλογής: Εάν ψάχνετε για ένα παγκόσμιο κοινό, η καλύτερη επιλογή είναι ένας τομέας .com. Ένας μη κερδοσκοπικός θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει, ενδεχομένως, ένα .org. Ωστόσο, αν στοχεύετε μόνο μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, μια τοπική επέκταση θα μπορούσε να είναι μια πιο ελκυστική και φθηνότερη εναλλακτική λύση. Ορισμένες επεκτάσεις επιδέχονται μεγάλης αξίας του εμπορικού σήματος ανεξάρτητα από τη χώρα καταγωγής τους, από το γεγονός ότι είναι κοινές αγγλικές λέξεις ή φράσεις. Ως εκ τούτου μα επέκταση .tv θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για μια τοποθεσία βίντεο, μια .me για ένα προσωπικό site και μια  .in για εμπορία ως διεθνές, διαδραστικό ή Internet, ανεξάρτητα από τη γεωγραφική τοποθεσία.






Connect  
Sign Up for Our Newsletter Today!



 

 
Web TV  


Steve Jobs Stanford Commencement Speech